28 detsember, 2009

Aasta viimased päevad on käimas. Jõulud on läbi. Sel aastal olid nad mõnusalt rahulikud. Adusin ühel päeval, et selle aasta jõulud on sellised mõnusad... rahulikud ja seda minu hinges. Tore oli olla koos oma laste ja mehega. Võtta rahulikult (isegi piparkoogid jäid küpsetamata :)) Meenutasin aega, kui mul polnud veel oma peret ja enne jõule tundsin hinges kärsitust ning rahutust... ei tõmmanud mind see kodus olemine ja jõulupuu all olemine.... Tahtsin pigem ära .... Polnud mu elu siis veel paika loksunud....
Eks enne pühi sai ka mõned kingid tehtud. Oleks tahtund rohkemgi teha, kuid magada ju ka vaja :D Ja jälle mõtlesin mõtet, et võiks juba aasta algul hakata vaikselt kingitusi valmis nokitsema. Meenub artikkel ühest ajakirjast - naisest (kellest, kahjuks ei mäleta) kes tegi ise aega ajalt midagi või siis ostis midagi põnevat ja pani need siis kastikesse, ütles, et siis sealt hea võtta kui mingit kingitus vaja on. See oli minu arvates nii hea mõte... kahjuks ei ole mul selline asi käiku käinud. Äkki uuest aastast ikkagi võiks ..... Praegu ju uueaastalubaduste aeg :)
Mis ma ära kinkisin - - -

Bronte's Mitts

Ühed läksid õele, teised mehe õele



Muster: Bronte's Mitts Ravelryst

Ja siis veel ühed samasugused kindakesed käsitööringi jõulupakki.



Pärlitega kaetud juukseklamber väikesele tüdrukule



Õpetus Psiho_de_lika blogist

Toredale naabritädile sai sünnipäeva kingiks tehtud pärliussikee



Hetkel kõik. Üritan lähiajal veel tehtud töid näidata. Mõned alles pildile püüdmata ikka veel :)

Kommentaare ei ole: